تعرفه ها و هزینه های نماشویی ساختمان
نوشته شده توسط : admin

برای نماشویی ساختمان شاید چیزی که ذهن کارفرما را درگیر می کند اول نوع نماشویی و دوم هزینه های آن است. اینجاست که تماس با یک مشاوره کاردرست در زمینه نماشویی ساختمان می تواند بسیار تاثیر گذار باشد. عوامل متعددی در قیمت نماشویی ساختمان تاثیرگذار است که از جمله آنها می توان به متراژ نمای ساختمان و میزان آلودگی موجود بر روی سطح ساختمان اشاره کرد. بعنوان مثال مسئله ای که حائز اهمیت می باشد این است که ساختمان های بزرگ مثل برج ها نیز احتیاج به تخصص زیادی  در زمینه نماشویی دارد هم از نظر تیم کارشناسی که مرحله اجرایی را انجام می دهد و هم از نظر استفاده از مواد شوینده که به طبع مواد مصرفی در اینگونه پروژه ها بسیار زیاد است که  این موارد بر هزینه نهایی تاثیر گذار می باشد. از طرفی بر حسب میزان کثیفی و جرمی که ساختمان دارد هزینه ها تغییر می کند مثلا در ساختمانی که متراژ بالایی دارد اما کار نماشویی ساختمان خود را به موقع انجام داده و در هر فصل یا حداقل دو بار در سال این کار را کرده است هزینه ها متفاوت تر است از ساختمانی که از آخرین باری که کار نماشویی ساختمان را انجام داده است چند سالی می گذرد و چربی و جرم های سنگین، ساختمان را فرا گرفته است. مسلما برای هر کدام از این ساختمان ها توسط کارشناسان تیمی تشکیل می شود بر حسب میزان آلودگی و متراژ، هزینه ها بر آورد می شود. از دیگر مواردی که ساختمان شما را آلوده می کند  آلودگی های شهری است که مشکل نماشویی ساختمان را چند برابر می کند و باید بگوییم اگر در کلان شهر هایی زندگی می کنید که با آلودگی های جوی و زیست محیطی زیادی سر و کله میزنند، باید هزینه های زیادی را نسبت به شهر های کوچک برای نماشویی ساختمان خود صرف کنید.

 

 عوامل تاثیر گذار در هزینه های نماشویی ساختمان

برای نماشویی ساختمان روش های اجرایی متفاوتی وجود دارد که از جمله این ها می توان به نماشویی با طناب اشاره کرد که نیاز به تخصص و گذراندن دوره های بسیار حرفه ای دارد و باعث زودتر انجام شدن نماشویی ساختمان می شود و در وقت و انرژی صرفه جویی می شود. روش دیگر استفاده از داربست است که یک روش سنتی در نماشویی ساختمان هست و وقت و زمان زیادی می برد. استفاده از داربست خطراتی را هم به همراه دارد که در اکثریت موارد پیشنهاد کارویس انجام فرآیند نماشویی بدون داربست خواهد بود. برای هر کدام از این روش های اجرایی هزینه ها متفاوت است. از دیگر عواملی که بر هزینه نماشویی ساختمان تاثیر دارد تعمیر یا رنگ کردن بعد از اجرای نماشویی است که این مبنی بر در خواست کارفرما اجرا می گردد و هزینه های جداگانه ایی دارد. لازم به ذکر است که برآورد نهایی و دقیق هزینه های نماشویی ساختمان در همان زمان و قبل از شروع به کار انجام می شود و بنا به درخواست کارفرما و نظر کارشناسان متخصص روش مناسب انتخاب و اجرا می گردد.

 

شرکت کارویس با کارشناسان و متخصصین خود در حوزه ی نماشویی ساختمان تیمی را تشکیل داده است که با بررسی و آنالیز و بر آورد هزینه کل ساختمان شما کار نماشویی  را با بهترین کیفیت اجرا خواهد کرد و رضایت تمام و کمال شمارا تضمین و به شما اطمینان خاطر خواهد داد که زیبایی فوق العاده ای را به مجموعه شما هدیه کند.

 

تعرفه ها و هزینه های نماشویی ساختمان





:: موضوعات مرتبط: نماشویی , ,
:: برچسب‌ها: نماشویی , نماشویی ساختمان , شستشوی نما ,
:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 25 فروردين 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: